Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Rámcová dohoda na dodávky tonerů/inkoustových náplní pro UHK na roky 2022-2024

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru
Číslo jednací ve SpSl OVZ/58/22
Popis: Verze dle DI č. 4

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 4.xlsx
Velikost: 70.30 KB
Aktuální verze souboru: 19.01.2022 13:55:06
Otisk MD5: bb60bcff5a85f83c48476117494e11dd
Otisk SHA256: c462ae5e423fc62d0b6cf4de2c113e484ff5f7c5c7b673307e60bb48dca9fa2a

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 19.01.2022 13:55:06 Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru Verze dle DI č. 4 zadávací dokumentace - Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 4.xlsx 70.30 KB
A 19.01.2022 13:07:29 Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru Verze dle DI č. 3 zadávací dokumentace - Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 3.xlsx 70.22 KB
A 17.01.2022 08:45:39 Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru Verze dle DI č. 2 zadávací dokumentace - Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 2.xlsx 70.23 KB
V 10.01.2022 15:21:36 Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru zadávací dokumentace - Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru.xlsx 70.15 KB