Veřejná zakázka: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb pro Univerzitu Hradec Králové na roky 2023 – 2024

Informace o veřejné zakázce

fáze zadávacího řízení Zadáno
Zakázka byla zadána.
DBID: 1365
Systémové číslo: P23V00000087
Spisová značka: UHK/OVZ/2023/22422
Datum zahájení: 25.09.2023
Nabídku podat do: 10.10.2023 11:00

Název, druh veřejné zakázky a popis předmětu

  • Název: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb pro Univerzitu Hradec Králové na roky 2023 – 2024
  • Druh veřejné zakázky: Dodávky

Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, a sice dodávané na základě rámcové dohody po dobu 16 měsíců od její účinnosti NEBO do odebrání takového celkového množství položek dle smlouvy, které svou celkovou cenou dosáhly cenového maxima 2 mil Kč bez DPH. Při dosažení tohoto cenového stropu Dodavatel není oprávněn vyřizovat i příp. další doručené objednávky od objednatele. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem.

Seznam kancelářských potřeb je uveden v příloze č. 1 této Výzvy (Specifikace položek k odběru), která je její nedílnou součástí. Množství je stanoveno na základě odběrů v letech 2021 - 2023 a případných předpokládaných změn v době plnění předmětu veřejné zakázky. Uchazeč vyplní/nacení všechny položky této přílohy.

Postup zadání, předpokládaná hodnota

  • Postup: otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
  • Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
  • Předpokládaná hodnota: neuvedena

Místo plnění

  • Hradec Králové

Zadavatel

  • Úřední název: Univerzita Hradec Králové
  • IČO: 62690094
  • Poštovní adresa:
    Rokitanského 62/26
    50003 Hradec Králové
  • Název oddělení: Oddělení veřejných zakázek
  • Id profilu zadavatele ve VVZ: 635247

Adresa kontaktního místa

Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)

Kontakt

Položky předmětu

Žádné záznamy.

Zadávací dokumentace

Vysvětlení, doplnění, změny zadávací dokumentace

Hodnocení nabídek

Způsob hodnocení nabídek

  • ekonomická výhodnost nabídky
  • nejsou přijímány varianty nabídky

Kritéria hodnocení


Pořadí Název Jednotka Orientace Váha Min/Max Akce
1. Celková nabídková cena Kč bez DPH nižší je lepší - nákladové kritérium 100 % nenastaveno detail kritéria
Celkem 100 %

Veřejné dokumenty

 

Přehled veřejných dokumentů

Název Popis Jméno souboru Velikost
Smlouva, její změny a dodatky
Rámcová dohoda Dokument PDF Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb 2023 – 2024 vč. příloh č. 1 a 2 sign.pdf 491.22 KB

Formuláře

Název formuláře Typ Stav Uveřejněno v E-ZAK Uveřejněno ve VVZ
Opravný interní formulář k veřejné zakázce E01 uveřejněný 03.10.2023 ---

URL odkazy

Plnění smlouvy na základě veřejné zakázky