Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb pro Univerzitu Hradec Králové na roky 2023 – 2024

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru
Číslo jednací ve SpSl UHK/OVZ/2023/22469
ID ve SpSl EZAKD230013380
Popis: Dle Dodatečných informací č. 4

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 4.xlsx
Velikost: 65.33 KB
Aktuální verze souboru: 06.10.2023 11:10:02
Otisk MD5: 461e98c132226f571869c71cf8ad0bd3
Otisk SHA256: 5cf4d07d008da471e70bfbf447a148cecd64447c0e4253a67a553bc673f2ad17

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 06.10.2023 11:10:02 Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru Dle Dodatečných informací č. 4 zadávací dokumentace - Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 4.xlsx 65.33 KB
A 05.10.2023 13:46:50 Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru Dle Dodatečných informací č. 3 zadávací dokumentace - Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 3.xlsx 65.36 KB
V 25.09.2023 10:21:51 Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru zadávací dokumentace - Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru.xlsx 64.92 KB