obsah
|
zápatí
Univerzita Hradec Králové
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Předběžné tržní konzultace II - Nový parkovací systém
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
UHK/OVZ/2024/16154
ID ve SpSl
EZAKF240001341
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Předběžné tržní konzultace II - Nový parkovací systém
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Záměrem Zadavatele je zrealizovat nový parkovací systém v kampusu Univerzity Hradec Králové (též i jako „UHK“).
Cílem v rámci těchto předběžných tržních konzultací je získat informace z trhu, které pomohou vymezit předmět a podmínky plánované soutěže na dodávku takového systému tak, aby co nejlépe odpovídaly potřebám UHK a aby byly stanoveny v souladu s reálnými možnostmi dodavatelů.
PTK v této fázi navazují na první kolo realizované od 10. do 20. května 2024 a nyní jsou vedeny osobním pohovorem online, prostřednictvím aplikace Teams.
Tímto zadavatel vyzývá dodavatele, aby v rámci tohoto pohovoru prezentoval webovou aplikaci, kterou používá pro svůj závorový systém, aby zadavatel mohl následně upřesnit své zadání plánované soutěže.
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Máte-li zájem se účastnit těchto PTK, prosím odpovězte on-line na otázky, které jsou
dostupné na adrese:
https://forms.office.com/e/pSRYKGXQuc
či vaše odpovědi zašlete na dotazy, které jsou přílohou tohoto oznámení, na mail:
zakazky@uhk.cz
Kontakt:
Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
06.06.2024 08:30
Datum zahájení:
10.05.2024 12:04
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Hradec Králové
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software