obsah
|
zápatí
Univerzita Hradec Králové
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Multilicenční program klientských a serverových softwarových produktů pro akademické instituce (MS EES) a související služby pro rok 2022
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 1
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 1
Číslo jednací ve SpSl
OVZ/362/22
ID ve SpSl
ezakf220001029
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Multilicenční program klientských a serverových softwarových produktů pro akademické instituce (MS EES) a související služby pro rok 2022
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení licencí a souvisejících služeb (administrace multilicenční smlouvy a doplňkových multilicenčních smluv pro akademické instituce, poradenství v oblasti licenční a technické podpory, doplňkové konzultační služby související s poptávanými SW produkty) pro užití souboru software (dále jen SW) určených pro zaměstnance a studenty zadavatele, včetně pokrytí všech klientských pracovních stanic (včetně notebooků) ve vlastnictví zadavatele.
Základní podmínkou je maximální kompatibilita dodaného SW (v libovolné jazykové mutaci) se stávajícím prostředím zadavatele v rámci pokrytí poptávky. Pojmem maximální kompatibility se rozumí možnost implementovat SW, jehož licence k užití jsou předmětem smlouvy, bez nutnosti změn (od kompletní náhrady až do úrovně základní konfigurace) serverového SW dosud implementovaného v prostředí zadavatele.
S vybraným uchazečem bude uzavřena rámcová smlouva na období 1 roku od data podpisu této smlouvy, nejdříve však s účinností od 01. 06. 2022. Obsahem smlouvy bude zejména stanovení základních podmínek, za kterých budou dodavatelem poskytovány licence a služby ke specifikovaným produktům. Na základě této smlouvy bude zadavatel odebírat produkty a služby ke konkrétním produktům.
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt:
Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
26.04.2022 09:00
Datum zahájení:
08.04.2022 13:40
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Hradec Králové
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software