obsah
|
zápatí
Univerzita Hradec Králové
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Realizace PTK k plánované VZ "Zajištění kybernetické bezpečnosti v souladu s účinnou legislativou pro UHK"
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
OVZ/256/22
ID ve SpSl
ezakf220001015
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Realizace PTK k plánované VZ "Zajištění kybernetické bezpečnosti v souladu s účinnou legislativou pro UHK"
Druh veřejné zakázky:
Služby
Stručný popis předmětu:
Cílem těchto předběžných tržních konzultací je získat informace z trhu, které pomohou vymezit předmět a podmínky realizace veřejné zakázky tak, aby podmínky soutěže co nejlépe odpovídaly jeho potřebám a aby byly stanoveny v souladu s praktickými souvislostmi vycházející z reálné možnosti trhu.
Tyto konzultace se budou konat dne 17. 03. 2022, v zasedací místnosti rektorátu UHK – na adrese Rokitanského 62, Hradec Králové.
Tyto PTK budou individuální/ online (dle preferencí dodavatele), vedené s každým zájemcem o PTK v časovém rozsahu cca 30 minut.
Vaši účast potvrďte prosím na zakazky@uhk.cz do 16. 03 2022 do 14:00 hod – bude s Vámi dohodnut konkrétní čas vaší účasti
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
Rokitanského 62/26
50003 Hradec Králové
Kontakt:
Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
17.03.2022 09:00
Datum zahájení:
08.03.2022 10:39
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Hradec Králové
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software