Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb pro Univerzitu Hradec Králové na roky 2022 – 2023

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru
Číslo jednací ve SpSl OVZ/783/22
ID ve SpSl ezakd220012178
Popis: Dle dodatečných informací č. 1

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 1.xlsx
Velikost: 62.69 KB
Aktuální verze souboru: 07.09.2022 11:33:17
Otisk MD5: 4ebb1466820d0a275cb4b4e56409de04
Otisk SHA256: 20d71f17d2faf1ea71dc3b1222e7a4d7c8f8ee949540e566cb6cfe49330ba2f3

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 07.09.2022 11:33:17 Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru Dle dodatečných informací č. 1 zadávací dokumentace - Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 1.xlsx 62.69 KB
V 05.09.2022 13:27:22 Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru zadávací dokumentace - Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru.xlsx 62.66 KB