Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, a sice dodávané na základě rámcové dohody po dobu 16 měsíců od její účinnosti NEBO do odebrání takového celkového množství položek dle smlouvy, které svou celkovou cenou dosáhly cenového maxima 2 mil Kč bez DPH. Při dosažení tohoto cenového stropu Dodavatel není oprávněn vyřizovat i příp. další doručené objednávky od objednatele. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem.
Seznam kancelářských potřeb je uveden v příloze č. 1 této Výzvy (Specifikace položek k odběru), která je její nedílnou součástí. Množství je stanoveno na základě odběrů v letech 2021 - 2023 a případných předpokládaných změn v době plnění předmětu veřejné zakázky. Uchazeč vyplní/nacení všechny položky této přílohy.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Form title | Type | State | Published in E-ZAK | Published in VVZ |
---|---|---|---|---|
Opravný interní formulář k veřejné zakázce | E01 | published | 03.10.2023 | --- |