Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb pro Univerzitu Hradec Králové na roky 2020 - 2022
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této vyhrazené veřejné zakázky (dodavatelé jsou zaměstnavatelé, kteří zaměstnávají na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců: §78 zák. o zaměstnanosti) jsou dodávky kancelářských potřeb, a sice dodávané na základě rámcové dohody po dobu 24 měsíců. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem.
Seznam kancelářských potřeb je uveden v příloze č. 01 této Výzvy (Specifikace položek k odběru), která je její nedílnou součástí. Množství je stanoveno na základě odběrů v letech 2018 - 2020 a případných předpokládaných změn v době plnění předmětu veřejné zakázky.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt: Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 11.09.2020 09:00
Datum zahájení: 24.08.2020 13:56
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: