Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na dodávky tonerů/inkoustových náplní pro UHK na roky 2018-2020
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky tonerů/inkoustových náplní pro předem identifikovaná zařízení Zadavatele, a sice dodávané na základě rámcové dohody po dobu 24 měsíců.
Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt: Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: 49 333 1566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 06.02.2018 11:00
Datum zahájení: 17.01.2018 09:00
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: