obsah
|
zápatí
Univerzita Hradec Králové
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb pro Univerzitu Hradec Králové 2026-2029
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 1
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 1
Číslo jednací ve SpSl
UHK/OVZ/2025/25966
ID ve SpSl
EZAKF250001469
Zobrazení veřejné zakázky
Upřesnění výsledku zadávacího řízení
Rámcová dohoda:
Ne
Příkazní smlouva:
Ne
Název, druh a popis předmětu
Název:
Rámcová dohoda na dodávky kancelářských potřeb pro Univerzitu Hradec Králové 2026-2029
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky kancelářských potřeb, a sice dodávané na základě rámcové dohody po dobu 48 měsíců od její účinnosti NEBO do odebrání takového celkového množství položek dle smlouvy, které svou celkovou cenou dosáhly cenového maxima 3 mil Kč bez DPH.
Zadavatel stanovuje a požaduje, že tato zakázka je vyhrazena jen určitým dodavatelům, a sice takovým, kteří zaměstnávají na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem a bude realizována prostřednictví objednávek podle aktuálních potřeb Zadavatele. Jednotlivé objednávky nejsou limitovány žádnou cenovou hranicí. Fakturace bude prováděna na základě jednotlivých objednávek (co objednávka to faktura).
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt:
Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
14.11.2025 11:00
Datum zahájení:
24.10.2025 12:48
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
Elektronické nabídky a žádosti o účast
Odtajnění el. nabídek (žádostí o účast):
vyžadovat elektronický podpis při udělení souhlasu k otevření
souhlas k otevření se uděluje pro všechny nabídky/žádosti/návrhy najednou
[info]
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Hradec Králové
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software