Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 1
Číslo jednací ve SpSl UHK/OVZ/2024/16152
ID ve SpSl EZAKF240001340



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda na obvyklé tiskařské služby 2024 – 2025
Druh veřejné zakázky: Služby
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou tiskařské služby Zadavatelem vydefinovaných položek (Příloha č. 1) a rovněž dodávky těchto tiskovin na základě uzavřené rámcové smlouvy do 31. 12. 2025, a sice od nabytí účinnosti smlouvy. Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem.

Seznam vybraných obvyklých tiskovin je přílohou č. 1 Výzvy (Specifikace položek k odběru), která je její nedílnou součástí. Množství je stanoveno na základě odběrů v letech 2023 a 2024 a případných předpokládaných změn v době plnění předmětu veřejné zakázky.
Místo plnění: Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt: Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: Uzavřená výzva s uveřejněním
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 31.05.2024 10:00
Datum zahájení: 16.05.2024 11:25
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: