obsah
|
zápatí
Univerzita Hradec Králové
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
Demontáž stávajícího mobiliáře a dodávka a montáž interiéru – nového mobiliáře vchod C
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Reference number in the filing service
UHK/OVZ/2023/17500
Identifier in filing service
EZAKF230001215
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Demontáž stávajícího mobiliáře a dodávka a montáž interiéru – nového mobiliáře vchod C
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění je demontáž stávajícího nábytku, dále výroba, dodávka a montáž interiéru-mobiliáře nábytku a kuchyňských linek v rámci akce „UHK - objekt K - částečná rekonstrukce a modernizace Palachových kolejí - III. etapa“.
Celkem se jedná o 24 bytů ve vchodu C, v 1. až 8. NP.
Součástí linek bude repase a zpětné osazení krytů digestoří, osvětlení pracovní plochy, napojení na rozvody ZTI, zapojení sklokeramické desky včetně revize.
Dále bude dodávka obsahovat osazení stropních garnýží u všech oken tj. 72ks. Součástí plnění je také dodání 3ks generálních klíčů ke všem zámkům a kotvení veškerých skříní ke zdi.
Plnění též zahrnuje veškerou dopravu a odvoz demontovaného materiálu na skládku vč. skládkovného a protokolu o ekologické likvidaci.
Zadavatel umožňuje všem Dodavatelům prohlídku místa plnění veřejné zakázky.
Prohlídka místa plnění se uskuteční dne 10. 05. 2023 od 09:00 hod. Sraz účastníků prohlídky bude před budovou vysokoškolských kolejí na adrese Palachova 1129, 500 12 Hradec Králové
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt:
Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
podlimitní
Druh zadávacího řízení:
zjednodušené podlimitní řízení
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
bez výzvy v E-ZAK
Datum předložení nabídky:
22.05.2023 09:00
Datum zahájení:
02.05.2023 14:32
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
Dle zákona:
nezobrazovat informaci o verzi ZZVZ
navigace
|
obsah
2006 – 2025 © Univerzita Hradec Králové
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software