obsah
|
zápatí
Univerzita Hradec Králové
www.ezak.cz
English
čeština
navigace
|
zápatí
home
»
veřejné zakázky
»
Multilicenční program klientských a serverových softwarových produktů pro akademické instituce (MS EES) a související služby pro rok 2023
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 2
Security warning
x
Your session is near the end. If you do not perform any action in the next minute you will be singed out.
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 2
Reference number in the filing service
UHK/OVZ/2023/13964
Identifier in filing service
ezakf230001177
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Multilicenční program klientských a serverových softwarových produktů pro akademické instituce (MS EES) a související služby pro rok 2023
Druh veřejné zakázky:
Dodávky
Stručný popis předmětu:
Předmětem plnění veřejné zakázky je pořízení softwarových licencí z programu MS EES pro akademické instituce a souvisejících služeb (administrace multilicenční smlouvy a doplňkových multilicenčních smluv pro akademické instituce, poradenství v oblasti licenční a technické podpory, doplňkové konzultační služby související s poptávanými SW produkty).
S vybraným uchazečem bude uzavřena rámcová smlouva na období 1 roku od data podpisu smlouvy, nejdříve však s účinností od 01. 06. 2023. Obsahem smlouvy bude zejména stanovení základních podmínek, za kterých budou dodavatelem poskytovány licence a služby ke specifikovaným roduktům. Na základě této smlouvy bude zadavatel odebírat produkty a služby ke konkrétním produktům.
Místo plnění:
Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt:
Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
28.04.2023 09:00
Datum zahájení:
14.04.2023 14:59
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2023 © Univerzita Hradec Králové
Declaration of accessibility
Cookies
Manuals
QCM - about software