Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce

Název formuláře Opravný interní formulář k veřejné zakázce dle DI č. 1
Číslo jednací ve SpSl UHK/OVZ/2023/2100
ID ve SpSl ezakf230001140



Zobrazení veřejné zakázky

Název, druh a popis předmětu
Název: Rámcová dohoda o dodávkách rozpouštědel na 12 měsíců – rok 2023
Druh veřejné zakázky: Dodávky
Stručný popis předmětu: Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky rozpouštědel pro laboratorní použití, a sice dodávané na základě rámcové dohody po dobu 12 měsíců.
Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem.

Seznam předpokládaných dodávek je uveden v příloze č. 1 Výzvy (Specifikace položek k odběru), která je její nedílnou součástí. Množství je stanoveno na základě odběrů v letech minulých a případných předpokládaných změn v době plnění předmětu veřejné zakázky.
Příloha č. 1 obsahuje tabulku, do níž uchazeč vepíše nabídkové ceny za měrnou jednotku každé požadované položky v Kč bez DPH. Nabídková cena v Kč bez DPH každé položky musí být cenou pevnou, nezávislou na změně podmínek v průběhu realizace veřejné zakázky. Nabídková cena musí obsahovat veškeré nutné náklady k řádné realizaci jednotlivých dodávek včetně nákladů souvisejících (zejm. doprava, balné, poplatky, cla, vedlejší náklady apod.)
Místo plnění: Hradec Králové
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na: prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt: Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky: VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení: Uzavřená výzva s uveřejněním
Elektronické podpisy:

Zadávací dokumentace: neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace: žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení: dle interních předpisů
Datum předložení nabídky: 10.02.2023 10:00
Datum zahájení: 26.01.2023 13:19
Důvěrné informace:
Informace o zadání zakázky: