Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Rámcová dohoda na dodávky tonerů/inkoustových náplní pro UHK na roky 2018-2020

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru
Číslo jednací ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
ID ve SpSl nepřiděleno/neuvedeno
Popis: Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru upravená je Dodatečných informací č. 02

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru - upravená.xlsx
Velikost: 35.97 KB
Aktuální verze souboru: 30.01.2018 16:33:59
Otisk MD5: 5342f38968cf7f2e47d7b14b8a3c8ab1
Otisk SHA256: f1c26fe388617266d1086446f5a960cf84619d47f3ed9003ddcc311849ffdc51

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 30.01.2018 16:33:59 Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru upravená je Dodatečných informací č. 02 zadávací dokumentace - Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru - upravená.xlsx 35.97 KB
V 17.01.2018 20:48:15 Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru zadávací dokumentace - Příloha č. 03 – Specifikace položek k odběru.xlsx 35.90 KB