Zadávací dokumentace

Zadávací řízení: Rámcová dohoda na dodávky tonerů/inkoustových náplní pro UHK na roky 2022-24

Informace o dokumentu

Název: Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru
Číslo jednací ve SpSl OVZ/105/22
ID ve SpSl ezakd220011382
Popis: Dle dodatečných informací č. 2

Aktuální verze souboru

Jméno souboru: Dokument MS Excel Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru dle DI č. 2.xlsx
Velikost: 70.60 KB
Aktuální verze souboru: 26.01.2022 12:08:55
Otisk MD5: 15d2ae09eec28c3607755cf40687112e
Otisk SHA256: a7b9c1ffcdd43e1bb16892eb41dbbd8458e5ff9aeff0769fbf56c4ccf3dcd7fb

Historie souboru

Datum Název Popis Typ dokumentu Jméno souboru Velikost
A 26.01.2022 12:08:55 Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru Dle dodatečných informací č. 2 zadávací dokumentace nedostupný 70.60 KB
A 26.01.2022 10:08:51 Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru Dle dodatečných informací č. 1 zadávací dokumentace nedostupný 70.56 KB
V 21.01.2022 12:49:37 Příloha č. 03 - Specifikace položek k odběru zadávací dokumentace nedostupný 70.27 KB