Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky jsou dodávky tonerů/inkoustových náplní pro předem identifikovaná zařízení Zadavatele, a sice dodávané na základě rámcové dohody po dobu 24 měsíců.
Rámcová dohoda bude uzavřena s jedním uchazečem, účinná k 01. 03. 2024.
Seznam tonerů/ inkoustových náplní je uveden v příloze č. 3 této Výzvy (Specifikace položek k odběru), která je její nedílnou součástí. Množství je stanoveno na základě odběrů v letech 2023, 2024 a případných předpokládaných změn v době plnění předmětu veřejné zakázky.
Příloha č. 3 obsahuje 2 listy - v prvním je tabulka, do níž uchazeč vepíše nabídkové jednotkové ceny každé požadované položky (1 - Položky k nacenění). Ve druhém listě (2 - Přehled tiskáren a tonerů) je pro informaci celkový přehled jak poptávaných tonerů/inkoustových náplní, tak i seznam tiskáren, pro něž se budou pořizovat.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.