Brief subject description:
Předmětem této veřejné zakázky jsou tiskařské služby Zadavatelem vydefinovaných položek a rovněž dodávky těchto tiskovin (brožovaných a vázaných) na základě uzavřené rámcové dohody do 31. 05. 2024, a sice s účinností od 09. 05. 2023; tato bude uzavřena s jedním uchazečem.
Seznam vybraných obvyklých tiskovin je přílohou č. 1 Výzvy (Specifikace položek k odběru), která je její nedílnou součástí. Množství je stanoveno na základě odběrů v letech 2021 a 2022 a případných předpokládaných změn v době plnění předmětu veřejné zakázky.
Klasifikace předmětu veřejné zakázky je vymezena těmito službami
• Tiskařské služby;
• Činnosti související s tiskem;
• Sazečské práce;
• Dokončovací tiskařské práce;
Součástí předmětu veřejné zakázky jsou i tyto doprovodné služby:
• Cena za balné a dopravu jednotlivých plnění;
Zadavatel stanovuje, že tato zakázka je vyhrazena jen určitým dodavatelům, a sice takovým, kteří zaměstnávají na chráněných pracovních místech podle zákona o zaměstnanosti alespoň 50% osob se zdravotním postižením z celkového počtu svých zaměstnanců.
Tenders or requests to participate submit to:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Qualifications documentation not provided (or is part of procurement documents).
Procurement documents are provided electronically with direct access.
No explanation, completion or changes of procurement documents to show. Check also the block Procurement documents.
Title | Description | File name | Size |
---|---|---|---|
Příloha č. 1 - Specifikace předmětu plnění | Příloha č. 1 - Specifikace položek k odběru RD brožury.xlsx | 22.51 KB | |
Contract, its changes and amendments |
|||
Rámcová dohoda | Rámcová dohoda na brožovaný a vázaný tisk 2023-24 sign.pdf | 281.46 KB |
URL title | URL address | Action |
---|---|---|
URL of the public contract in E-ZAK | https://zakazky.uhk.cz/vz00001282 |