obsah
|
zápatí
Univerzita Hradec Králové
www.ezak.cz
čeština
English
navigace
|
zápatí
hlavní stránka
»
veřejné zakázky
»
Provedení malířských a natěračských prací na VŠK
»
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Bezpečnostní upozornění
x
Blíží se konec Vašeho sezení. Pokud neprovedete v následující minutě žádnou akci, budete automaticky odhlášen(a).
x
x
x
Formulář E01 - Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Název formuláře
Opravný interní formulář k veřejné zakázce
Číslo jednací ve SpSl
OVZ/485/21
ID ve SpSl
ezakf210000880
Zobrazení veřejné zakázky
Název, druh a popis předmětu
Název:
Provedení malířských a natěračských prací na VŠK
Druh veřejné zakázky:
Stavební práce
Stručný popis předmětu:
Předmětem této dodávky je provedení malířských a natěračských prací ve studentských bytech a schodišti vchodu F a ve studentských bytech 3. až 8. podlaží a schodišti vchodu G Palachových kolejí Univerzity Hradec Králové.
Dodávka bude zahrnovat provedení malířských prací stěn a stropů, nátěr ocelových zárubní a závěrečný úklid po své činnosti. Dodávka zahrnuje i případné nutné opravy tmelením a škrábání starých maleb. Dodávka zahrnuje zakrývání konstrukcí a nábytku.
Zhotovitel je povinen předat objednateli všechny potřebné doklady a prohlášení včetně návodu na údržbu. Před dodávkou prací Zhotovitel vyvzorkuje Objednateli typ použitých materiálů. V sociálním zařízení nutno použít barvy proti plísním v ostatních prostorech malby otěruvzdorné. Zhotovitel bude udržovat staveniště uklizené a bude průběžně likvidovat odpady po své činnosti.
Součástí dodávky, v rámci přípravy podkladu pro výmalby stěn, bude i zapravení nadpraží stavebních otvorů venkovních výplní s balkónovými dveřmi. Jedná se o provedení zarovnání čela nadpraží pomocí proužku extrudovaného polystyrenu o tloušťce cca 2cm a šíři cca 5cm + provedení uzavírací stěrky s výztužnou tkaninou.
Adresa kontaktního místa
Nabídky, resp. žádosti o účast podávat na:
prostřednictvím elektronického nástroje E-ZAK (https://zakazky.uhk.cz)
Kontakt:
Ing. Jaromír Hejl
e-mail: jaromir.hejl@uhk.cz
tel: +420 493331566
Hodnota, dokumentace, zadávací řízení
Režim veřejné zakázky:
VZ malého rozsahu
Druh zadávacího řízení:
otevřené řízení s možností současné výzvy více dodavatelům
Elektronické podpisy:
umožnit dodavatelům odesílat zadavateli zprávy (námitky apod.)
vyžadovat od dodavatelů elektronický podpis při komunikaci
vyžadovat od zadavatele elektronický podpis při komunikaci
Zadávací dokumentace:
neomezený a přímý dálkový přístup
Kvalifikační dokumentace:
žádná (resp. je součástí zadávací dokumentace)
Způsob zahájení:
dle interních předpisů
Datum předložení nabídky:
07.06.2021 10:00
Datum zahájení:
27.05.2021 12:48
Důvěrné informace:
skrýt seznam účastníků na Profilu (vybraný dodavatel bude uveden)
Informace o zadání zakázky:
skrýt informace o výsledku zakázky na Profilu (blok Plnění smlouvy)
navigace
|
obsah
2006 – 2024 © Univerzita Hradec Králové
Prohlášení o přístupnosti
Cookies
Manuály
QCM - o software